ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Aktiviteten flödar

Kategori: Allmänt

Hej.

Andledningen till att jag inte bloggade igår var för att det inte hände något roligt alls.
Jobbade, kom hem, gick en runda med Vivi i regnet,  kollade på Dr Quinn med syster, gick och la mig.
Hade inte blivit något roligt inlägg av det inte! Hände inte ens ngt kul när jag va r ute och gick.. annars brukar knäpp-hunden hitta på ngt som kan vara lite värt att dela med sig av. Men icke.

Idag har det inte heller hänt en massa spännande- Jobbde 8-16.30. Kom hem och hjälpte mamma lite med maten innan Linda och Martin (mammas jobbarkompis med sambo) kom på middag. Trevligt. :) Potatisgratäng och fläskfile på en tisdag är ju inte illa det heller. Med jordgubbspaj till efterrätt. MUMS!

Jobbar minst fyra dagar den här veckan, vilket jag är sjukt nöjd med eftersom det trappar ner på jobb ganska ordentligt nu innan sommaren. Imorgon har vi dock full barngrupp.. blir kul! Bloggar jag inte imorgon så är det för att jag har kolappsat.. hehe.

jaja.. nog tjötat om absolut inget..

Ha d!

Kommentarer

  • simone säger:

    sv: Har du afro? oohla! Jag hade gäärna haft längre fylligt år, men icke! Det är tunt så det ser inte bra ut.. men vadfan, man vill ju ALLTID ha det man inte har ;D

    2010-06-08 | 23:38:13
    Bloggadress: http://fattybom.se
  • Johanna säger:

    Jag vill också HAAAAAAAA! Mat är livet :)

    2010-06-09 | 09:40:37
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/
  • Korneliusgunn säger:

    Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

    2011-03-03 | 10:50:24
    Bloggadress: http://korneliusgunn.blog24h.com

Kommentera inlägget här: