ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

jag och mitt afro

Kategori: Allmänt

Jag VILL göra ngt åt mitt hår..
Men vad fasiken ska man göra?!


Plattat. Trivs jag ganska bra i.. men sen tar det nästan två och en halv timme för mig att platta håret själv. Om jag vill ha det riktigt platt.. Vilket krävs eftersom minsta lilla fukt gör det lockigare. Blir bäst relutat om det är nästan för platt från början då..
Värmeskydd är ju ett måste!!!


Har haft flätor..  Men känner inte för det igen.


Borstat och fluffigt.. Hade visserligen kortare hår då.. Bilden är tagen 2007. (tror jag)
Den dagen var en ovanligt bra hårdag, hehe


Nytvättat..


typ, dagen efter en  tvätt, halvt igenomkammat med fingrarna..
hehe.. jag ser ut som ett troll..
iaf är det vad mamma brukar säga.. :P

Nä. Jag vet inte. Var lite sugen på att klippa det kort, alltså. Rihanna kort ett tag. Men tror visserligen inte jag skulle palla att platta och fixa det varje dag. Skulle jag ångra mig skulle det dessutom ta en evighet innan det växte ut igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: