ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Vad jag har gjort mkt idag då..
hehe. Nä, har sett tre avsnitt av DrQuinn, halva mumienfilmen och kvällens avsnitt av Merlin.
Har visserligen varit ute och gått med Vivi, Frida, Johanna och Fiffi. Var ute i nästan två timmar. Härligt! Dock regnade det ju och blåste som bara den. Men det är ju inte kallt. Vilket man får glädjas åt.
Har varit inne i stan och köpt nässppray och halstabletter åt syster. Vi svängde inom donken för lite snabbmat och maxi för lite kvällsgodis. Blev bara choklad och tuggummi dock. Känns lite nyttigare med choklad än smågodis.. Inte för att det är det, men.. :P

Ska kolla på ett till avsnitt av Merlin på youtube, eller så ser jag klart på So You Think You Can Dance, eller filmen som jag fortfarande inte sett klart.. vi får se!
Nej, nu vet jag! Jag ska börja med att diska! :) Ska bli sååå kul.
Och vattna häcken. Kommer känna mig som Pippi Lpngstrump. Vattna häcken när det regnar!
Ha d!

Behåll dina farhågor för dig själv. Men dela med dig av ditt mod!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: