ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Stephenie Meyer

Kategori: Allmänt

Hellå!

Idag är ännu en dag som det inte hänt så mkt..
Varit i stan en runda med mamma, Viki och syster. Gjorde den vanliga rundan, kom hem med ett linne. 49 pix. Kalas. :)
Vitt, lpngt och luftigt, perfekt att träna i eller bara slänga på sig när det är varmt.
Svängde inom Maxi och handlade lite inför kvällen. De ska tydligen grilla.. trevligt!!
Passade på att köpa med mig Stephenie Meyers nya bok, "Bree Tanners andra liv"
Blir intressant att läsa.. tycker om hennes sätt att skriva. De andra böckerna jag läst som hon har skrivit.. Twilight-böckerna och "Genom dina ögon" har varit riktigt bra.



jaja.. ska sluta prata böcker nu.. jag är ju dock lite bok och film-nörd.. hehe. De vet alla som känner mig. Jag kan i princip gå in i en bokaffär bara för att jag tycker att det luktar gott. Låter det knäppt? Jag ÄR lite knäppt.

Nepp..
Ska ta med mig min nya bok och ett stort glas isvatten ut på altanen.

ha d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: