ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Goder Afton!

Kategori: Allmänt

Vet ni vad man gör när man är utelåst?
Man går bort till stallet och pussar på Läcker'ol!
Jag hade gärna pussat på Fiffi också.. men hon litar liksom inte riktigt på att jag  inte
plockar in henne när jag kommer. Så nära får jag ju inte komma!

Var ute med Vivi en timme, innan jag blev utelåst. Helt underbart väder att gå i! Vivi passade på att bada.
Tyckte jag kanske inte var så smart eftersom hennes matte höll på att städa hemma, men men..

har precis käkat ballerina-kex och druckit kaffe. Göttans!
Nu ska jag skissa lite samtidigt som det blir film.

Imorgon blir det till att jobba 8.30-16.00. Trivs rätt bra där faktiskt.
Har lärt mig alla namn och så. =)

/Katte



For those I love,
I sacrifice








Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej vännen! Utelåst? Haha, kul. Men Läcker'ol gillar ju pussar förstås:) Jodå, bara fint med kattungarna, en ska flytta till Halmstad till hösten:)

    2010-03-30 | 22:35:56

Kommentera inlägget här: