ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Kanske inte morgon för alla vid åtta? Jag kanske borde säga god förmiddag istället eller..?
äh, för mig är klockan morgon! I dag iallafall, börjar nio så sitter här och käkar frukost. Blev lite småförbannad när de ringde från vikariepoolen fem över sju och frågade om jag kunde jobba. Klart som f* att  jag ska jobba. Men det borde stå i deras dator för det har jag vetat om länge. Ingen stor grej att reta upp sig för kanske, men att mista 25 minuters sömn är irriterande!

Annars då?
Jobbar som sagt 9-17. Blir nog ganska exakta tider idag.
Kallt ute! Men ska försöka ta mig i kragen och ta en promenad efter jobbet. Hellre en liten än ingen alls. eller hur!
Har ju fixat nya hörlurar till mp3:n med :) Fixar inte att gå utan musik.
Eller, jo, egentligen, men har man fått in vanan så.. hehe.

Nepp. Ska käka upp maten, klä på mig och springa till jobbet!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: