ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Goodmornins Sunshine!

Kategori: Allmänt

Hello!

Vaknade av att några väsnades imorse. De som skulle ner till Halmstad alltså.
Somnade om och vaknade vid elva.
oops, var inte alls meningen att sova så länge. men men..
Har precis klämt i mig en god frukost bestående av kesomackor. mycket gott.
Funderar på vad som händer nu? Ska sätta på en maskin tvätt. Kan ju behövas.
Kanske ta sig in till stan och leta upp ett par mjukisbyxor. Behövs att dansa i. Eller att bara hasa runt i hemma.
Har en del fast de börjar bli rejält slitna.. hehe. Tänkte jag kunde klippa av några till korbyxor, en del är nämligen väldigt slitna endast nerttill eftersom jag trampar på dem hela tiden.

(och där åkte bussen med alla som brydde sig..)

Har lust att baka något med. Det är ju melodifestivalfinal idag!
Så här har jag gissat:
1. Timoteij
2. Salem al Fakir
3. Eric Saade
4. Anna Bergendahl
5. Darin

Vad tror ni?


Syns det att jag är trött?!

/katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: