ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Konsten att inte göra nånting

Kategori: Allmänt

det är fruktansvärt svårt att inte göra någonting.
Jag kan knappt kolla på TV utan att göra någonting annat samtidigt. Som att sitta med block och penna
och kladda lite eller ha på datorn och kolla runt eller, aa, ni fattar.
Borde verkligen öva på att fokusera på en sak. Fast egentligen, vad sjutton ska det vara bra för?
SKulle aldrig funka på jobbet att göra så. Där måste man ju ha tre bollar i luften samtidigt, minst.
Det gillar jag. Hade lite dötid idag när alla barnen sov. Sjukt trist. Passade på att ringa till Plan Sverige och fråga lite om mitt fadderskap. Fick hem information om mitt nya fadderbarn igår. Supersöt liten pojke! =)

Ska tönta mig och kolla lite på Lets Dance om en stund. Orkar faktiskt inte städa, vilket jag hade planerat in att göra från början. Men det är ju en dag imorgon också.

trevlig fredagskväll!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: