ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lördag kväll

Kategori: Allmänt

Jag Vill Ha

 

 


ett par jeansshorts
gärna aningen mörkare


Hår som Jessica Alba
eller Miley Cyrus
(eller varför inte sno deras frisörer?)



Istället har man hår som detta:

(på bilden är det dock nytvättat. det ser inte ut så efter en natt i torrt tillstånd)

Tänkte kolla runt lite på stan imorgon. Fick ju faktiskt LÖN igår.
Inte fel det inte. Hade varit kul att hitta något på Gina Tricot. Har ett
presentkort på 200:- där. :)
Men sen ska här SPARAS!!

Ska teckna lite nu hade jag tänkt. Trevligt att fördriva tiden en lördagskväll med papper, penna,
suddgummi (väldigt viktigt) och choklad.
har snöat in lite på att teckna av manga. Inte för att jag kan säga att resultatet blir så bra ochh jag vet inte om jag
kalla resultatet manga direkt. Men det är kul! Och det är väl det som är viktigast?!

Trevlig kväll!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: