ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

O som i Onsdag

Kategori: Allmänt

Shit asså. Mor min är på mig som bara den idag. Sitter här och gömmer mig i mörkret på mitt rum. Som jag skulle damsugit idag, fast jag gjorde det igår visserligen. Men har ju kattlådan här inne så jag skulle kunna damsuga här två gånger om dagen. Kul, mamma med bihang släpar hem en katt. Vem får ta hand om den? Jag!

Har varit ute och gått en massa i det underbara vädret. Var ute i 40 minuter i morse. Kom tillbaka och satte mig på trappan med min vattenflaska och VeckoRevyn och bara njöt av solen.
Efter lunch knallade jag bort och hämtade Vivi. Var ute i nästan två timmar. Hur underbart som helst! =)
Hoppas på att få vara ute med kidsen mycket imorgon. Det ska ju bli fint väder hela veckan.
Jobb 8-16. Eller var det 16.30? hehe.. det märker jag.
Då hinner jag ju gå en runda innan dansen! =) (säger jag nu ja, haha, får se vad som händer imorgon:P)

True Blood börjar idag, och eftersom jag börjar 8.00 imorgon funkar det finfint att släcka lampan och sova vid 23. =)

/Katte

p.s Vet ni förresten att jag ändrar rubrik minst tre gånger medan jag skriver? Och ändå blir det nästan alltid bara "måndag" "tisdag" "hallå". Borde skaffa mig en ordbok..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: