ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tjoho!

Kategori: Allmänt

Allt händer av en anledning. Visst är det så man brukar säga?
Jodå, kan faktiskt tro på det mellan varven.
Som idag. Var helt inställd på att rusa upp ur sängen imorse så fort någon ringde och vile att jag skulle jobba. Men ringde någon? Icke! Sjukt trist tänkte jag först.. hade ju inte varit helt fel med lite pengar. Men så knackade det på dörren. Min mobil! Ja, det var ju inte min mobil som knackade, men budkillen med min mobil! =) Så jädrans kul! Nu ha jag hela dagen på mig att leka med den ;)

Skulle vara trevligt att inte vara förkyld, så fruktansvärt irriterande. Men vad gör man?
Käkar C-vitamin och dricker te. Ska ta en promenad om en stund. Kanske ka blåsa bort all skit i näsan?
(Fasenv ad dålig humor jag har! )

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: