ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Halllå

Kategori: Allmänt

Söndag.
Vad har jag gjort idag? jaaa du, det är inte mycket!
Städat kattlådan. Städat hos A och M.

Varit ute och gått en runda. Funderade på att gå en runda till men det blev så sjukt trist väder.
Kan ju krypa upp i soffan med min bok och lite chokald istället ;) Låter inte det ganska mycket bättre?!
Klockan åtta är det humorgalan, ska passa på att stryka då. Måste ju underhålla mig själv på något sätt för att inte bli alltför uttråkad när jag stryker.
hehe

Nu ligger min bror och fiser i min säng. underbart, är det inte?

Nu har vi cp:at oss framför webcamen en stund.


Peace





























































































































































JAG ÄLSKAR BAJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: