ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Irriterad

Kategori: Allmänt

Skulle klicka hem lite grejjer från HM igår. Var det tänkt.
Men behagade Hm ta emot mitt kort? Icke.
Sjukt irriterad var jag, ska jag be att få tala om. Men inte hjälpte det inte!
jaja.. var väl kanske någon mening med det.. vem vet? Funderar på att dra en runda på stan på fredag.
Skulle ju inte vara helt fel med några snygga linnen och ett par leggins. När är det någonsin fel att shoppa?
Såg dock vad jag kommer få i lön den här månaden.. inte den bästa kan jag ju avslöja. Förra månaden va ganska seg på jobbfronten.

På tal om jobb. De ringde och frågade om jag kunde börja klockan åtta imorgon istället för halv tio. Jodå, visst kan jag det. Där rök min sovmorgon dock. Jaja..

Så. Ska sova nu.

Ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: