ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Vampire Diaries

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på Vampire Diaries.
Bra serie! Man kan ju tycka att det börjar bli lite tjatigt med alla vampyrgrejer som poppar upp till höger och vänster. Twilight, True Blood, Vampire Diaries... men vad sjutton. Jag tycker de är bra, fast på olika sätt.


Sov sjukt gott i natt.. kvällen och en bit i på natten spenderades på Philips golv framför TV:n. Han och Håka hade hyrt en film som vi såg.. Pelham 123. (Jag är nästan hundra på att den hette så iaf.. :P) Bra film! =)
Somnade dock alldeles för sent.. som vanligt. De ringde faktiskt och frågade om jag kunde jobba, men se det kunde jag inte. Vaknade men en underbar huvudvärk.. proppade i mig migrän-medicin och somnade om. Nu är huvudvärken nästan helt borta, tack o lov!

Ska gå en runda om en stund, tror jag.
Lite frisk luft är ju alltid nyttigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: