ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

min måndag

Kategori: Allmänt

Hej mina goa läsare!

Min dag började som de flesta måndagar brukar göra, med att kravla sig upp ur sängen.. hehe. Såg dock till att sova sju och en halv timme i natt så jag var utvilad och go! Väl på jobbet en tio i åtta fick jag reda på att jag skulle få jobba över. Tjugo över fem istället för halv fem. OK! Kanske inte superkul men ingen större fara ändå. Vi hde bara femton barn idag.

En snabb kopp kaffe med mamma och hembakat bröd. Inte helt fel det inte!

Sen bar det av till dansen! Kan ju inte säga att det gick super.. men det gick inte HELT åt pipsvängen!
Nu ska jag se lite på "ung och bortskämd" Det är kul att se på när andra gör bort sig, iallafall när jag vet att jag anagligen skulle gjort det bättre själv ;)

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: