ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Ny Tv

Kategori: Allmänt

Eftersom min TV pajjade i förrgår och eftersom jag inte överlever utan Tv köpte jag en ny idag :) Eller, Philip och Håkan körde ner till mediamarkt eftersom Philip var lite sugen på en ny dator han med.. Han hittade dock inget intressant så han köpte en åt mig istället. Men var inte oroliga. Jag har satt in pengar på hans konto (med en liten bonus) så han bör få dem om nån dag eller så.

Jag är dock sjukt nöjd med min nya TV! Inte var den speciellt dyr heller. Tyckte jag kunde unna mig den efter förra månadens arbete. :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova! Ska se till att sova minst sju och en halv timme inatt!

Kan lägga upp en bättre bild imorgon!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, lugna puckar min käre vän! Jodå, fint här, sliten efter en stressig och tuff rep/jobbvecka bara. Själv?

    2010-11-15 | 01:16:49
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Nej Katte!



    Inte dator. TV.

    2010-11-16 | 13:10:57

Kommentera inlägget här: