ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

AJ!

Kategori: Allmänt

Jag brännde mig på strykjärnet nyss. Ont gjorde det också! Tror jag ska trösta mig med en av kladdkaksmuffinsarna jag bakade innan. Har inte provsmakat dem än. Käkade upp en del av smeten eftersom jag inte hade plockat fram tillräckligt med mufffinsformar och inte orkade plocka fram nya. Då kan man ju lika gärna äta upp dem smeten som inte får plats. Sjukt gott med kladdkakssmet. :)

Har strykt en jiddrans massa tvätt, det roliga är att jag bara hade ett plagg. Det strök jag inte ens.. hehe. Har satt på en maskin tvätt och diskmaskinen. De borde vara klara nu. Jag hade ju egentligen tänkt gå ut och gå innan top model börjar men jag får väl hänga upp tvätten istället.

Jaja.. har fått jobb hela veckan.. money making! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: