ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Chokladsug

Kategori: Allmänt

Sitter och försöker ignorera mitt chokladsug. Mycket svårare än vad det låter. Kanske. Beror väl kanske på hur man tycker att det låter. Bara ordet choklad gör ju att det vattnas i munnen. Oavsett hur mätt man är.. nästan iallafall. ;) Kände mig dock lite duktig eftersom jafg kunde motstå att ta en kaka till kaffet på jobber. Trots att jag blev erbjuden två gånger! Men.. nu kommer ju suget igen. Problemet är att jag har två Marabou Chokladkakor och minst tre Kit-Kat i bokhyllan. Hur ska detta sluta?!!

Nja.. blir nog en lite chokaldbit framför en av mina senaste tillskott i DVD-hyllan (jag vet, jag är beroende) Änglar och Demoner fick följa med mig hem senast jag handlde. Bra film! :)

Imorgon blir det jobb, 7.45-16.. Mamma var gullig och lät mig ta bilen. Inte så kul att cykla vi den tiden på morgonen. Dessutom är min astma knepigare än vanligt.. Tar en stund innan det känns bra varje morgon.. Beror nog på vädret, det börjar bli kallare...

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: