ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Friday night

Kategori: Allmänt

Hello!

Tog mig en funderare innan och kom fram till att fredag kväll är den kvällen på veckan som jag är mest trött. Kanske för att man slappnar av lite när man inser att man har ledigt dagen därpå. Detta fäller antagligen inte dem som jobbar mån-fre.
Har jobbar 10-17 idag och sen har jag inte gjort så mycket mer. Mötte mamma på väg hem från jobbet som informerade att det skulle serveras tacos. Ställde mig och hackade en massa grönsaker det första jag gjorde, lika bra att ha det överstökat. Sen har jag bara kikat runt på en del bloggar, facebook och annat nyttigt..
Tänkte kolla ut några nya recept.. känner för att baka något imorgon till lördags-fikan. Hade varit kul med något nytt då. Kladdkaka i all ära, men eftersom mamma vägrar att äta den när jag tycker den är som bäst, dvs KLADDIG tänkte jag fundera ut något annat. Allt för att behaga lilla mamma.

Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: