ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

hard working

Kategori: Allmänt

Hallå i stugorna!

Slapp står på schemat denna fredagskväll. Har jobbat hela veckan och direkt efter jobbet idag körde jag in till stan och handlade födelsedagspresent till syster som fyller femton imorgon. Hoppas hon blir nöjd! Någon mer än jag som egentligen hatar att köpa presenter? Jag får smått panik eftersom jag så gärna vill att presenten ska spegla hur mycket jag tycker om den personen jag köper den till. Den perfekta presenten. Kan leta och fundera lääänge!
Den här gången var det dock ganska lätt :)
Visste ni förresten att folk oftast tar fel och tror att Therese är äldre än mig? Kul, med tanke på att det skiljer 6 år mellan oss.

Efter kvällsmat bestående av korv och bröd ska jag nu övertala mamma att ta en kopp kaffe med mig. Har faktiskt bara druckit en kopp idag! :) Så det så.
Idol på tv med. Inte fel det inte.

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: