ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag måndag måndag

Kategori: Allmänt

Kan ju börja med att jag idag fick jobb bokat hela veckan. Det gillas! :)  Så gött att kunna planera lite!
Slutar inte sent en enda dag i veckan heller. Bara en sån sak.. slutar senast fyra..

jobbade 10-16 idag. Väldigt lite barn.. lite små slappt sådär.. hehe. Cyklade till jobbet också.. det ni! Det händer inte ofta.. Men liite gött att börja dagen så iaf. Fick dock skuts hem av mamma.
Käkade kanelbullar, mkt gott! Jag älskar kanelbullar! :)

Dansade, kom hem, kollade på Biggest Loser.. Strök tvätt.
Nu ska jag sova.. börjar 7.00 imorgon, så det här hög tid att släcka lampan!

God Natt




Fotade på väg till jobbet

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hallå snygging! Gött med jobb, själv ligger jag hemma och är sjuk, igen, just wonderful. Min telefon cp:ar sönder så jag fick ditt sms sent så du inte trot jag dissar dig. Lånar jättegärna Dr. Quinn men vet inte riktigt när jag kommer och hämtar den. Hör av mig lite senare i em/kväll. Hoppas jobbet funkar! Puss&kram

    2010-10-05 | 10:02:29
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: