ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sleepy

Kategori: Allmänt

Hallå!

Hur har er dag varit?
Min har varit kalas. :) Syster fyllde ju år, så efter en god brunch (och damsugning av mitt alldeles för dammiga rum) körde vi in till stan. Tanken var ju shopping, men eftersom jag är så fruktansvärt kräsen när det kommer till kläder köpte jag inget. Trist kanske.. Men vi åkte inom Maxi och inhandlade lite god fika istället. Donuts blev det. kalorier kalorier kalorier! Sjukt goda kalorier dock!

Mamma hade maten klar när vi kom hem, sånt gillas! Efter maten blev det en promenad i det fina vädret. Det börjar bli kallt..  det gillas inte.. Jag vill ha kvar värmen lite till!!

Slappade framför en film ikväll.. och nu är det hög tid att släcla lampan. Någon mer än jag som är emot att sova under helgen? Man vill ju ta vara på sin ledighet så mycket som möjligt. Känns löjligt att sova bort helgen då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: