ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sovdax

Kategori: Allmänt

Jag borde verkligen sova vid det här laget. I know.
Öppnar på jobbet imorgon vilket betyder att jag ska vara pigg och fräsch (nä, stryk det sista.. pigg räcker!) klockan 07.00 imorgon. Har satt klockan på 06.30, det borde räcka. Har lagt fra kläderna jag ska ha på mig. Fler som gör så? Så kan man bara hoppa i dem istället för att tveka framför garderoben. Smidigt! Funkar dock bara om jag ska jobba, på jobbet är det liksom bekväma jeans och en oömtålig T-shirt som gäller. ;)

Efter jobbet har jag ett läkarbesök hos astma-skjöterskan. Blir intressant att se hur min astma har utvecklats.
Slutar alltså 15. Läkarbesök 16.00 och en klippkund vid 17.00. Sen ska jag handla med. Kommer dö lite imorgon kväll känner jag... men det får man ta! :)

Puss o go natt på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: