ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

23.03

Kategori: Allmänt

Hej i kvällen! (eller mitt i natten som mamma skulle sagt)

hur står det till? Själv ska jag alldeles strax sova. Ska nämligen befinna mig hos tandregleringen imorgon fm.
Jag som trodde det var slut med det när jag plockde bort rälsen. Men icke. Tänderna har gått tillbaka till utgångsläget, iallafall nästan. Får se vad de säger imorgon. Är liiite nervös faktiskt. Mest för att de kommer säga att det inte går att göra något åt, eller att det kommet ta flera år.
Sjukt tråkigt, men det är bara att bita ihop och göra.

Har haft en mkt trevlig dag annars. Efter promenaden med Johanna limmade jag klart det sista. Hängde upp en maskin tvätt, tvättade och sorterade lite bland mina stallkläder. En väääldigt massa kläder..  Lagade mat. Fisk och potatis! Måste säga att det inte blev så fruktansvärt äckligt som jag trodde att det skulle bli. Har dansat. och insett att dansen inte skulle vara något utan våra duktiga och fina danslärare. :)

Kollade på Idol, men har ingen aning om vilka som gick vidare.. vet ni?
var ute och gick en liten runda. Jag älskar att gå på kvällarna! Gött att inte träffa någon  man måste vara social med!

Nu ska jag sova!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: