ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onssdag

Kategori: Allmänt

God morgon folket.
:)

Vaknade första gången vid sex tiden av att katten skulle ut. Fem sekunder senare skulle hon in igen. Suck... Men vad gör man inte för sin katt?! hehe..
Hur som helst.. vaknade igen vid kvart över åtta, tog emot ett jobbsamtal och satte på en maskin tvätt. Har precis plockat ner och vikt ihop den rena tvätten när min bror säger åt mig att, jag citerar "försöka hålla det rent och snyggt hemma" Tack för den! Sen att han inte fattar att han också stökar ner gör ju inte saken bättre. Mamma vad sur jag e på honom just nu. jaja, ge mig fem minuter så är det över!!

Ska fixa ihop lite frukost och sätta mig och pyssla lite med spraypennorna. Fick 500 till igår. Härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: