ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

utskälld

Kategori: Allmänt

Klockan sju imorse ringde de och ville att jag skulle jobba. När jag förklarade att jag redan hade jobb blev hon som ringde riktigt sur. Tydligen hade jag inte blivit >"prickad" på vikarielistan. Vikarielista funkar som så att alla vikarier står i bokstavsordning, så när man blir bokad till ett jobb syns det på listan, man blir "prickad".
Inte såå kul att bli väckt och sen utskälld! Dessutom kan inte jag själv styra över huruvida jag blir prickad eller inte. Lite oschysst att klaga på mig då tycker jag.

Hur som helst.
Jobb 9-17 idag. Gött med hela dagar :) Sen ska jag cykla hem! hehe.. jag fasar redan för hemfärden. Kommer välta cykeln av all packning.. borde skaffa mig en ryggsäck eller något.

nej.. filen kallnar!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: