ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Föreläsning en Fredag

Kategori: Allmänt

Var lite i valet o kvalet om jag skulle orka pallra mig iväg till dagens föreläsning. En och en halvtimme höll den på. Alltså lika länge som det tar att resa fram och tillbaka.. Men eftersom jag ju inte hade något annat inplanerat kunde jag u lika gärna åka in.
Och föreläsning vet jag inte riktigt om man kan kalla det. Mer någon form av övning på hur man ska använda rösten på rätt sätt.. Jättebra föreläsare, två stycken, som bjöd på sig själva. Även vi åhörare fick testa en del olika sätt att använda rösten på. Nyttigt!

Knallde inom  några affärer på väg till tåget. Kom hem med ett par short.. Kan visa dem sen kanske!

Nu ska jag iaf äta en bit broccoli-paj ute i solen med min bok!

jag just nu

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: