ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag. Jobb.

Kategori: Allmänt

Hur har ni haft denna gråa fredag?
Själv avslutade jag veckan med jobb! :) Var lite halvpepp på att kliva upp och jobba idag. Men väl  på jobbet imorse var det inga problem. :) Hjälpte kanske att jag är lite halvt injobbad på den avdelningen sen tidigare..
Jobbade 7.15 till 15.30. Gött att kunna sluta så pass tidigt en fredag.

Kilade hem och drack kaffe. Skulle egentligen ha läst lite i von Wright, men jag fastnade i Isfolket istället.
För er som inte vet så är Isfolket en av världens bästa bokserier. Läs den!

Käkade tacos och har även klämt i mig både sockerkaka och choklad. Är det fredag så är det! Passade på att stryka också. Tänkte viga morgondagen åt att läsa, (von Wright, Liedman och Isfolket), pilla lite på dansen, och att slappa! :)
Borde kanske städa mitt rum med, och rensa i garderoben.. Men men..

Nu ska jag snart sova, tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: