ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 23 april 2011

Kategori: Allmänt

Min dag har återigen varit riktigt bekväm.
Vaknade dock aningen för tidigt av en morgonpigg Vivi som inte alls tyckte jag skulle sova till 9.00.. nä klockan 07.00 försökte hon få upp mig ur sängen.. men se den gubben gick inte!
Gick dock upp strax innan 9 och gick en runda. Ungefär en timme var vi ute.. Vivi fick bada i Mjörn. Då var hon glad kan jag meddela!
Käkade frukost... aptiten blir ju lite bättre när man har varit ute en runda först.
Snussade en halvtimme eller så. Sen var det bara att ta ut Vivi en snabbis.. passade på att plocka en bukett vitsippor.

Klockan 13 var bror min och jag bjudna på påsklunch hos Inger o Elver, Håkans föräldrar. Lite lyxig att få lagad mat och slippa diska.

Var tillbaka vid fyra. Då gick jag en runda till med Vivi.. vi knallade genom skogen till vår altan. Där blev det sträckläsnign av Isfolket nr 12.. Sjukt bra bok! :) Kaffe o choklad på det.. ibland har man det gött!
Gick tillbaka till Vivi vid halv nio skulle jag tro... tog en omväg förbi strandpromenaden. Solndegången färgade himlen lila..

Käkade kyckling, broccoli - och briesostpaj. Gudomligt gott! :)

Ska strax borsta gaddarna o sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: