ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 12 april

Kategori: Allmänt

Hej o hå!

Inte mkt aktivitet här de senaste dagarna.. sorry.
Det har liksom inte hänt speciellt mycket värt att skriva om helt enkelt.
Idag har jag tillexempel haft redovisning av en liiiten kort pjäs som min basgrupp satt ihop. det roligaste är ju
dock att se alla andras :)

Några i "klassen" gick o lunchade efteråt. Trevligt!! :) Själv kalasade jag på en grillad smörgås med kyckling  o bireost.
Tåg tåget hem.
Chillade lite, men har också varit ute o gått en runda i regnet. Blev en timme bara.. sen började min mage kurra så det blev till att vända hemåt. Nu ska jag strax kalasa på en broccoli paj med skinka och fetaost. Mums! Hoppas bara den smakar bättre än vad den ser ut! haha

Ska se om jag kan motivera mig till att läsa lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: