ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Helg 20 - 21 augusti 2011

Kategori: Allmänt

hejsan!
.
Jag ska sova. Var tvungen att skriva ner lite koreografi innan jag glömde bort det. Ska bli såå kul att sätta igån med dansen igen! Längtar efter danslokalen och alla fina dansare. Inte minst mina underbara kolegor på Allebike. Hur grymt är det inte att bli inspirerad på jobbet? Extra kul i år eftersom vi danslärare ska koreografera åt oss själva.. En lärare i taget får komma på och lära ut en egen koreografi åt oss andra. Jag har börjat fundera och sätta lite på min.. mer detaljer ska in!
Spenderar min  helg med Vivi. Massa promenader har promenerats och fler ska det bli! Gött att slappna av efter tre dagars intensivt jobb. Har jobbat mellan 7,5-8,5 timmar i sträck. Ingen rast alltså. Sprungit mellan två avdelningar och försökt lära in nya rutiner. En del timmar har varit fulla med tidpassning medan andra har varit näst intill sega.. En så pass obalanserad arbetsdag är aningen påfrestande. Men å andra sidan är det ju alltid underbart att få jobba. Det ger extra klirr i kassan om inte annat. Välbehövligt med tanke på att jag inom en snar framtid ska betala på tågkort, kurslitteratur, hyra och dansavgift.
Åker in med mamma och går runt Gerdsken till morgonen. Sen blir det handling på maxi.. hehe. Resten av min söndag kommer bestå av fler promenader, pill på dansen och förhoppningsvis kommer jag läsa mera i min bok!
Bra helg det här med andra ord :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: