ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 22 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hej svejs!
.
Jag vet att det tekniskt sett är tisdag nu, men jag tänkte dela med mig av min måndag.
Eftersom jag såklart inte gick och lade mig den tiden jag hade tänkt i söndags gick jag inte heller upp den tiden jag hade tänkt idag.
Men vid kvart i nio var jag ändå uppe och käkade frukost. Gick en runda med Vivi på 50 minuter innan jag trampade iväg på min gamla cykel till jobbet. (Den cykeln fick jag i femman.. o den håller fortfarande... ) Jobbade 10.30-16.. 22 fritidsbarn. Underbart väder o massa kaffe. Bra arbetsdag helt enkelt! Cyklade "hem" och gick en runda med Vivi, hem till mamma, drack kaffe och gick en runda till.. Vivi passade på att bada och jag inandades sensommarluften vid bryggan en stund. Det märks dock att det inte är lika varmt längre så efter en stund knallade vi hem igen.
Jag såg klart Pirates 4, åt lite sen middag och nu har vi precis kommit in efter kvällsrundan.
Dock känner jag mig inte helt 100%.. en förkylning på G kanske?! Hoppas inte, men om det är så hoppas vi på att den blir kortvarig så att jag är nice och fit inför skolstarten 1 september!
Imorgon (eller idag) Ska jag ta det lugnt, hade jag tänkt. Promenera, planera inför dansen, sova och käka apelsiner. Klockan 20 kommer första avsnittet på True Talent på trean. Kanske knallar hem till mamma och ser det.. vi får se.. (ursäkta ordvitsen.. hehe )
.
God Natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: