ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 8 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hej!
.
Semesten är över! Blev inringd tio i nio imorse. Det var bara att hälla i sig lite fil och kila bort till jobbet. Har jag nämnt att det är underbart att bo fem minuter från jobbet? För det mesta iaf ;)
Jobbade bara till halv ett... kommer bli korta dagar hela veckan. Men grejen är ju egentligen att jag faktiskt får jobba :) Imorgon börjar jag dock klockan 7.00.. Blir intressant att se om jag kommer upp över huvudtaget ;)
.
Slutade som sagt halv ett.. hängde upp tvätt och såg senaste avsnittet på Merlin (bra serie det där), samtidigt som jag käkade lunch. Kycklingsallad med keso och solrosfrön. Så gott!! :)
Har varit ute och gått en timme och druckit kaffe med mamma.
.
Ska chilla lite (som min syster hade sagt) innan jag drar med mamma på en runda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: