ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 25 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hejsan Hejsan! Haft en bra dag? Min började lite ostadig med en massa grejjer som inte kom i harmoni med min tidsplanering vilket gjorde att jag blev sen till Johanna.. Segt. Men vi hann både slinga håret och klippa idag iaf! Hoppas resultatet blev bra.. svårt att se tydligt på ett blött hår.. (här skulle det vara en bra bild, men kom jag ihåg att plocka fram min kamera? nä..) Körde raka vägen och slängde skräp och handlade. Inte kul alls, men det gick fort idag. Inte mycket folk inne på maxi heller. Göttas! Lyckades dock köra in i tre kanter och en kundvagn. Någon borde förbjuda mig att köra kundvagn och läsa handlingslistan samtidigt.. hehe. ;) Har hunnit med en timmes promenad, kaffe med mamma och strykt tvätt. Ska gå en runda till. Borde sätta mig och skriva ner lite planering inför dansen med..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ja det tycker jag nog men det får nog vänta ett tag, vet inte om jag har råd att ens köpa hårfärg :P Haha, fattiglapp...

    2011-08-25 | 21:35:19
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: