ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Woking 9 to 5

Kategori: Allmänt

Jobbade ju som jag nämnt idag.
Gick smärtfritt.. hehe ;) 16 kids som mest, vilket brukar gå helt ok. Bra personal på avdelningen jag var på idag vilket gör jättemycket för barngruppen. Goa ungar helt enkelt!
Slutade lite innan utsatt tid. Gött för då hann jag med en promenad innan mamma och jag åkte hem till Linda och åt sjukt goda ciabattas, chokladmuffins och drack kaffe.
Linda är förskollärare vilket är toppen då jag fick låna en bok till den kommande kursen av henne. Kurslitteratur är ju äckligt dyrt, om man inte hittar billiga böcker begagnat..
.
Har varit ute och knallat en runda till och fixat matlåda till imorgon då jag ska jobba 7.30-16.
Nu ska jag strax sova!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hehe, inte för att var sån men jag har fixat 6 matlådor... :P Ja, och jag har dessutom flera kompisar som pendlar så hittills har jag åkt med någon av dem 3 utav 4 vägar och då blir det ju bara en massa prat istället :P Soc gott nu Katteliten :) Kram

    2011-08-30 | 23:02:37
    Bloggadress: http://johannamariaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: