ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 19 december 2011

Kategori: Allmänt

Gääsp!
.
Fy vad trött jag blev. Borde skriva hemtenta men vill bara soooova!
Dagen började med en 45 minuters promenad. Faktiskt ganska gött väder.
Tåget var försenat, såklart. Kom lite för sent till dagens föreläsning, förhoppningsvis missade jag inte så mycket.
Hann med 12.17 tåget hem. Käkade lite lunch, hann en promenad innan jag kilade bort och hämtade D. (Skriver inte ut hela namnen eftersom jag har tystnadsplikt när jag jobbar).
Var barnvakt i tre timmar eller så.. mys! :)
Passade på att gå en runda med Vivi. Den hunden asså! Sötare vovve får man leta efter.
kom hem, har strykt det lilla som fanns i tvättkorgen, plockat ur diskmaskinen. Insåg att det var grädde i all mat som fanns färdiglagad i kylen, så jag åt en morot istället. haha! Ja, jag är lat. :P
.
Har försökt skriva lite tenta men jag är alldeles för trött. Ska borsta gaddarna istället och krypa till kojs.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: