ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 18 december 2011

Kategori: Allmänt

Ok. Nu är det bevisat. Kattes mage fixar inte laktos. Eller iaf inte grädde, ren mjölk och fil.
Mamma hade grädde i maten. Tog visserligen en tablett men lite för sent tydligen. Aj min mage :(
.
Jaja.. tröstar mig med lite kaffe. Undrar om det är så bra egentligen? hehe.. men det är ju gott!
Har haft en go helg. Var inne i stan med syster igår. Fyndade en BH för 50 pix. :)
.
Idag har jag hunnit med två långpromenader, en diskmaskin och en tvättmaskin. Har även skrivit en text om hur jag ser på religionens utbredning i förskolan. Hur jag som pedagog bör arbeta med barnen osv. Sjukt intressan ämne. Vi ska ha en uppföljningsföreläsning om det imorgon. Jag hade gärna haft fler. Religion är ett otroligt intressant ämne.
.
Funderar på att gå en runda till. Kan man gå bort magknip?
.
Ska bunkra upp med ett förråd av de här goingarna.
Sweeet
ännu en grej att lägga mina slantar på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: