ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 25 december 2011

Kategori: Allmänt

Hej hopp.
Seeeg dag idag. Eller så är det min skalle som e seg. hehe. tror nog på det sistnämnda jag :P
Har iaf hunnit med två promenader. Lustiga med att vara ute och gå så pass mycket som jag gör är att man
ser nästan samma människor samma tider på dygnet. Idag och igår har det varit extra mycket folk ute o flängt i lilla VB. Antar att det är för att det är julhelg och för att folk anser att  man måste "gå av lite julmat" , eller?
.
Har även hunnit med att pilla lite på tentan. Har dock kommit till det stadiet när jag egentligen inte skriver något nytt utan mest flyttar kommatecken, byter ut lite ord och rättar slarvfel i stavningnen (skriver utan rättstavnignsprogramm). Egentligen tycker jag det är ganska kul att korrigera, men det känns så fel att liksom vara klar redan. Funderar bara på vad jag har missat att skriva!!
.
jaja.. Ska se om det är tid för huset att äta snart. Julmat såklart! Dagen efter julafton ska man äta rester ;)
Ikväll ska jag hem till Angelica en stund för lite film-mys. :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: