ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 26 februari

Kategori: Allmänt

Tjenxien!

Lite dålig updatering här, jag vet. Förlåt!
Idag då. Klev upp hyffsat i tid för att vara mig på en lördag. Käkade frukost och läste lite bloggar. Gick en runda med Vivi. Sprang hem i princip och slängde mig i bilen. Har städat på ett ställe i stan. Passade på att springa inom Ica och köpa en chokaldkaka. :) Den ska ätas upp till Melodifestivalen hade jag tänkt.

Tog tåget hem och har sedan dess hunnit med en kort powernap, bakat en morotskaka åt mamma. Vi ska tydligen ha middagsgäster här ikväll. Mer disk åt mig.. roligt roligt.
Har dukat bordet också. Diskat och plockat ur en maskin tvätt. Nu ska jag byta om.. mjukisbyor är kanske inte helt okej när man får gäster?

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: