ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 16:e februari

Kategori: Allmänt

Oj!
Den här dagen blev ju inte riktigt som jag planerat. Egentligen skulle jag suttit på en föreläsning nu, men se det gör jag ju inte. Mamma var gullig och väckte mig strax efter sju imorse, redan då dunkade mitt huvud. Vaknade kvart i tio, trots att jag alltid sätter minst fem alarm på mobilen varje morgon. Jisses asså. :P Den föreläsningen kunde jag ju bara glömma och hoppas att jag inte missade för mycket..

Ska dra bort till Vivi nu och se om hon vill följa med ut en runda. Jag har fortfarande lite ont i huvudet men lite frisk luft kan ju inte skada? Tandvärk har jag bara liiite :) Visst, det känns, jag är lite svullen o så, men värre är det inte.

Har en klippkund senare idag med... trevligt :)

-K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: