ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 22 februari

Kategori: Allmänt

Morning sunshines!


Har  haft en föreläsning/information mellan 9-10. Nu är det en halvtimme paus innan VFU-informationen.
Sitter och kollar på "Halv Åtta Hos Mig". Gillar humorn i det programmet :) Roar mig med att pilla bort nagellacket också. Blev inte speciellt bra så jag kanske målar om det senare.. vi får se!

Har en monolog med mig själv.. borde ju egentligen klippa mig snart, det är ju ändå ett år sedan sist.. men fasen vad jag ogillar det. hehe
Kan ju skylla på att jag inte har råd. Man är ju ändå fattig student :P

När man sitter och kollar på matprogrammet blir man ju hungrig! Har ju visserligen förmånen att få laga lunch bara till mig själv idag.. men jag vet ju om att jag bara kommer göra lättast möjliga :P

Nu börjar snart föreläsningen igen!

-K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: