ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

torsdag hela dagen

Kategori: Allmänt

hej på er!

Sitter här och har lite "egen"tid med en flaska vatten och skorpor. :) Kollar på halv åtta hos mig och planerar morgondagen.
Idag har det varit föreläsning och litteraturseminarium. Hem- kaffe och sen bort till dansen. Hem- klippa Philip och Andres. det kliar lite över hela kroppen just nu så jag borde väl kliva upp och dusha.. Ska sova snart med. Klockan ringer halv åtta imorgon. Kan ju verka knäppt att gå upp så tidigt när man inte har några föreläsningar--
JO! Tänkte passa på att ta en go frukost innan jag städar hos Anders och sen kan jag komma tillbaka hit och plugga i lugn o ro innan folk droppar in efter jobb  skola. Bra planerat va?!

Ska kanske duscha innan jag kliar ihjäl mig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: