ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Min kväll

Kategori: Allmänt

Hellå!!

Har varit och dansat! :) Tjohooo!! Så kul att komma igång och bli lite inspirerad. Är sjukt taggad inför mina klasser på söndag. Ska bli så kul! Ska bara hitta en bra låt att hoppa till.. hehe. Tänkte köra den klassiska "hoppa upp pulsen" uppvärmingen. Funkar jämnt! ;)
Ska se om jag kan fixa lite med detaljer på Streeten. Fortfarande några småsaker som inte riktigt klaffar.. men det blir nog bra med det!

Nu väntar en go hög med stryktvätt.. Ska alltså spendera min kväll med att stryka.. MEN! Har en film att se klart på medan jag stryker. Absolut inte fel det inte.
Stomp The Yard 2 är det som står på filmlistan ikväll. Ingen bra story egentligen, men dansen är ju grym!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: