ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 13 juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!
.
Vivi och jag var riktigt sega upp ur sängen idag. Men har man ingen tid att passa så kan man väl unna sig lite sovmorgon?! Kvart i tio knallade vi dock ut en runda. Vivi fick bada och jag fick öva min kastarm. Det gick lättare att kasta ut pinnar i vattnet idag mot vad det gick igår. Då blåste det in mot land.. vilket resulterade i att pinnarna mer eller mindre vända i luften och landade typ två meter från strandkanten. Inte såå kul kanske. Vi "hittade" ett nytt badställe idag. Utan sand.. vilket är toppen! Så slipper man dra med tjugo liter sand in varje gång man har låtit hunden bada :)
.
Har ätit frukost och dammsugit. Ja, ni läste rätt. Jag Har Dammsugit! Frivilligt dessutom. Kors i taket. Undrens tid är inte förbi!
Senare idag blir det att promenera mera.. hehe. Käka lunch och sen knalla bort till syster. Tänkte laga lite mat.. eventuellt åker jag och handlar ikväll med..
Imorgon kommer fina fina Agneta hit! :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: