ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 24 juli 2011

Kategori: Allmänt

hej!
.
Har som jag kanske nämnt varit i Halmstad torsdag till lördag. Underbart att komma hem till mormor oh morfar och bara koppla av. Halmstadvistelsen började dock med begravning på torsdag eftermiddag. Inget kul egentligen, men Elsa var dock 95 år gammal...
På kvällen gick jag ner till havet. Det spöregnade! När jag kom tillbaka till mormor var jag plaskblöt in på bara skinnet. Kvällen fortsatte därför i soffan med min goa tjocktröja, täcke och resterna från tårtan :)
.
I fredags mötte jag upp min fina Agneta i stan! Massa skratt, thai-mat och lite shoppng på det. Bra dag helt enkelt :)
På eftermiddagen besökte vi farmor på sjukhuset. Det gjorde riktigt ont att se henne så dålig. Men det värsta var när hon frågade vem vi var..
.
Åkte hem igår.. Idag har jag mest slappat. Började dock dagen med 55 minuters promenad.. Så liite duktig har jag ju varit. Nu ska jag fortsätta kolla på So You Think You Can Dance!
.
Bild från November 2010

Kommentarer


Kommentera inlägget här: