ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 31 juli 2011

Kategori: Allmänt

Morrn på er!
.
Bra helg so far?
.
Fredaggen spenderades mestadels i en bil, hehe. Nä, men vi skulle  ner till Halmstad för att fira min kusin som fyllde tio år. Men eftersom mamma o H var i Frillesås fick jag ta mig och syster occh köra dit. Sjukt mycket trafik var det. Jag låg i 30 på 70 vägen genom Göteborg. Höll på att få spader. Mötte upp herrskapet och packde in oss i Hs bil.
Kul att träffa släkten igen :) Men det är inte annat att man nästan känner sig lite gammal när man inser att kusinerna har större skorstorlek än en själv.. hehe.
Mindre trafik på hemvägen sen, så det rullade på ganska bra. (ursäkta ordvisen )
.
Gårdagen ägnades åt att leka ridlärare åt syster. Ganska kul faktiskt.. :)
.
Nu ska jag svälja min frukost innan jag kilar bort och städar hos A o M. Resten av dagen är ganska öppen. Kanske följer med syster till stallet igen. Ska försöka bli klar med lite dans inför höstterminen på Allebike med.. '
.
ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: