ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 28 juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!
.
Är allt bra med er i värmen? Jag har återigen haft en skön dag.. Började med en promenad. Mötte upp min mamma som stod mitt i ett hallonbuskage och plockade hallon för glatta livet. Min mor är söt hon ;)
Knallade hem och käkade frukost.
Sen slappade jag på altanen en stund, åt lite lunch, hängde upp tvätt och kilade ner och mötte upp syster i stallet.
Lekte lite ridinstruktör en stund innan jag följde med henne när hon var ute och red. Jag kan ju nämna att jag var aningen svettig när jag kom tillbaka sen.. hehe.
Slappade på altanen en stund till, åt en glassbåt.. Varför är det så gott med glassbåtar?! Jag skulle lätt kunna klämma ett paket.. hehe. Nä kanske inte, men ni hänger med i tanken iaf ;)
Plockade in tvätten igen. Tvätt som hängt ute luktar så gott! Synd bara att det inte var ett enda av mina plagg med..
Nu är maten i ugnen.. blir lax och potatis idag. GÖTT!
Att det sedan ligger en chokladkaka i kylen gör inte saken bättre. :)
.
me at my fav place

Kommentarer


Kommentera inlägget här: