ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Allergi?!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Överlevde jobbet.. hehe :) Nä, idag var det riktigt roligt att jobba! Har varit på den avdelningen en massa så barnen känner mig ganska väl vid det här laget ;) desstom är jag själv ganska invand vad gäller rutiner osv. Lite roligare att arbeta när man känner att man gör nytta.
.
Efter jobbet har jag hunnit med att dricka kaffe, plocka ur en maskin tvätt, slappat och gått en runda på drygt en timme. Nu ska jah slappa lite till. Funderar på¨att ta en låååång dusch om en stund. Har dock fått värsta allergi-anfallet. När jag kom in från min promenad täppte näsan igen något så in i pipsvängen. Ögonen kliar som bara den också.. sjukt irrietrande. Känns lite som när jag brukade fylla höpåsar. Men det har jag ju inte gjort på hur länge som helst. Stört. Har tagit en allergitablett och kört med allerginässpray.. Håll tummarna för att det hjälper!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: