ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 26 juni 2011

Kategori: Allmänt

God förmiddag!
.
Jag och Vivi startade dagen med en promenad. Gött. Gick genom skogen.. var glad att jag valde långbyxor för annars hade jag antagligen skrapat upp mina ben alldeles förfärligt mycket.
Kilade hem till mamma och plockade ner tvätten. Satte på en ny maskin när jag ändå var igång, hehe.
Nu sitter jag här och äter en alldeles för sen fruukost. Men vill man inte gå upp klockan sju och ändå hinna med över en timmes promenad innan så får man ju räkna med frukost vid lunch-tid, heh.
.
Solen skiner idag :) Funderar på att möta upp syster som kommer med tåget om nån timme för att sedan sätta mig på altanen (hemma hos mamma) och slappa en stund. Fast just som jag skrev det blev et molnig utanför.. suck. Varför Svensk sommar?! Varför?!
.
Ska fortsätta lite på filmen som jag började på igår..
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: