ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 21 juni 2011

Kategori: Allmänt

Nä men hej Du!
-
Orkar egentligen inte skriva något. Mest kanske för att det inte har hänt något speciellt alls idag.
Jobbat 8.30 - 17.00. Elva barn som mest. Ganska soft.
Jobbade så att jag kunde åka med mamma till och från jobbet. Passade på att svänga inom centrum på hemvägen. Hon handlade kläder på rean och jag fyndade nya walking-skor. 299 pix kostade de. Precis i min prisklass :)
.
Käkade sjukt goda våfflor! :) Hemmagjorda är bäst, helt klart ;)
Gick en runda med Vivi och kollade på So You Think You Cann Dance. Nu ska jag bara betala in månadens hyra, sen ska jag ta en dusch o sova! Börjar först 10.00 imorgon men jag är trött! Tänkte passa på att ta en ordentlig långfrukost imorgon..
.
God Natt!'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: